sorgligt, sorgligare, sorgligast

Nu ska jag berätta om världens undergång :(
Min dansskola har haft som tradition varje år sen 1997 att ha en årlig show på nöjes teatern i Malmö (därav har jag varit med 7 år). Men nu i år, blir det inte någon.
Tack vare att dansskolan blivit så stor att bi måste bygga ut, men det får dem inte av komunen. Och då måste vi kanske byta lokal, och då kan kostnaderna för att få vara där bli mycket högre, och ni kan ju själva förstå att det kostar ganska mycket att ha Nöjes Teatern i Malmö i ca 1vecka kostar ganska mycket pengar?
Så då måste dem spara dem pengar för att inte risken ska finnas att allt läggs ner och inte finns mer.

Jag kan förstå att ni tycker det låter ganska löjligt att reagera som om det är världens undergång. Men asså det betyder så mycket för mej, det är så roligt och det är det jag ser fram emot och längtar efter flera månader innan! Det är ju nog till och med bättre än julafton! Ni kanske inte förstår, men alla som dansar där förstår.

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

SVAR Det är min favorit också :)

2010-03-11 @ 15:49:32
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/
Postat av: MATHILDA

SVAR Tack för att du tyckte till. ♥



( Skickas till alla som kommenterade vilken färg på mobilen jag visade upp på min blogg var snyggast. )

2010-03-11 @ 16:52:27
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0