stackars min lilla fot

ojojoj vad man bara har legat och slöat framför teven heeela dan'  !
- Varför har du inte varit i skolan?!
nejnejnej, inget skolk här inte. Jag har bara jätteont i min fot, och tror inte jag skulle klara en hel dag med trappor upp och ner och gå hit och dit med foten idag. För det var faktiskt igår jag skadade mej, så fick va hemma och ta det lugnt och vila upp den lite. Förhoppningsvis är jag bra nog för att gå till skolan imorgon.
Nu när jag ändå bara kan sitta still så tänkte jag försöka att göra en ny header,
men har inte direkt någon idé..
KOM GÄRNA MED TIPS & IDÉER TILL MEJ! :D

Kommentarer
Postat av: A L E X A N D R A

svar: tacktack! :D

kram

2010-01-14 @ 19:29:50
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

hur mår du sötnos? :)

2010-01-14 @ 19:50:40
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0