yeah, dans!


                  JAZZ                                              STREET                                             BALETT

Imorgon är det dans ! det ska bli jätteroligt, för vi har haft värsta längsta lovet nu.
Dem här tre danserna som jag visar på bilderna ovanför är dem jag går på :)
Alla bilderna är jag med på men dem är tagna för några år sen när vi dansade på Nöjes Teatern I Malmö.
Så det kommer antagligen inte bli så bra uppdatering i morgon här på bloggen, men vi hörs! Puss På Er ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag gillar mest street dans! att titta på. ;)

2010-02-10 @ 18:32:50
URL: http://louisehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0