varför går det inte?!

jag som tänkte lägga ut många fina vinterbilder jag tog idag, men det vill nog inte blogg.se att jag ska !
För det funkar inte att ladda upp bilder, innan kunde jag knappt komma in här till inlägg heller, men det gick nu. Men inte bilderna, så nu struntar jag i det. Och kanske laddar upp dem i morgon istället om det går då :)



Nu tänkte jag gå till mitt rum och vara duktig och stretcha :)
Just det, var duktig även innan idag.
För då kom några till skolan och hade friski och svettis med oss,
riktigt skoj & jobbigt var det! 

Nu blev det ett inlägg med bara massa text hoppas ni står ut, men som sagt går det inte att ladda upp bilder ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0