psst * **** *** <3

Sandra j-a-g  ä-l-s-k-a-r  d-i-g ! Vill bara att du ska veta hur mycket jag tycker om dej, och hur mycket du betyder för mej. Jag finns för dej i alla lägen, och det hoppas jag att du vet. Även om vi blir sura och irriterade och inte alltid tycker lika och håller med varandra, så är du den bästa för mej! Men det måste väl va så ibland, annars kan man ju inte va sej själv och säga vad man tycker? Har så jädrans mycket minnen med dej gumman! Kommer du ihåg bl a  frittfall i malmö och du blev helt blek i ansiktet! , kön på malmöfestivalen till mina donuts, cykelturen till V hoby, när vi sola på kullen, när vi skulle åka pulka "det är här över vägen" - ojdå, några km bara^^, dansen som vi skickade in till... haha ! :D  så sjukt många minnen så det skulle nog inte gå att skriva ett så långt inlägg! men om du inte visste det nu så vet du nog det nu att jag älskar dej.  Och jag blir så j*vla sur på dem som behandlar dej som skit ! :@  hade jag kommit då  hade dem nog fått en utskällning ! Orka sånna människor!?! NEJ. Loveyougirlmorethanyoucanamagine

Kommentarer
Postat av: sandra

åhh nu blir jag f-n tårögd.. de är inte lönt att skriva en lång kommentar för då skulle du somna haha. JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLA, LOVEYOUTOOMUCH BABE!!!!

2010-02-24 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0