Svar på kajsas kommentar


Eftersom jag inte kommer in på din blogg (något lösenord eller något sånt för det?! ) så svarar jag här ;
Det är bra att du vågar stå för vad du tycker och säga det till mej, men jag tycker inte du behövde ta i SÅ mycket! Klart det sårar lite att höra att sin blogg är urusel och att man tar sämst bilder! Men jag ska ta åt mej och försöka bättra. Men som sagt jag har ett annat liv utanför bloggen som jag inte vill ska stå still, och det livet går före datalivet.
Men det är skönt att höra att inte alla håller med Kajsa i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: sandra

fy vilken idiotisk kommentar :O! LINDA ÄR VÄRLDENS BÄSTA FOTOGRAF !!! <33

2010-02-22 @ 19:00:28
Postat av: kajsa

hej, du jag ville bara be om ursäkt för de jag skrev,´. jag mena verkligen inte de jag skrev, jag tog i så mycket jag skäms verkligen. du tar fina bilder och din uppdatering e bättre nu, hoppas du godtar min ursäkt för jag skäms! förlåt! glöm de jag skrev, mena inte de! kram Kajsa

2010-02-28 @ 18:18:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0