ikeashopping utan ramar.. ?

Det blev en del grejer till vårt nya kök på IKEA :)  Men det blev ingen ram för mej, för den jag ville ha var slut :(
Kanske köper den nästa gång vi är där istället. Jag tänkte kanske beställa 50*70 bild :D
inte säkert, men kanske. Tror det kan bli riktigt snyggt på min vägg på mitt rum.
Ska bara hitta/ta den rätta bilden, som skulle passa.
Kanske kommer be er snällt om lite hjälp när jag har lite alternativ, hjälper ni mej då? *blinkblink*.

Såg ni melodifestivalen förresten? Jag gjorde, tyckte inte alls det var några bra låtar ikväll!


Kommentarer
Postat av: sandra

darin var bra :D

2010-02-20 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0