godnattis

FÖRKYLD, TRÖTT, FULLT UPP.
Så kan man beskriva det hur jag har det just nu, det är därför jag inte alls har haft någon uppdatering de senaste dagarna. OS är i full gång, tycker det går ganska bra för svenskana det lilla jag ser? ;) Som t. ex. just nu kom två svenska damer, Anna & Magdalena på 1'a och 2'a plats i någon sprint, men tror bara det var någon deltävlings grej eller något för dem verkade inte så glada ;p haha ingen koll här?
Precis så bakade jag chokladebollar till klassen som jag ska ha med mej imorgon, vi ska äta det på vårt klassråd. Och ingen verkade kunna baka något förutom Sandra & jag? Så jag tycker vi är duktiga.
Då blir det väl snart sängen då, på tanke på hur trött jag är varje dag skulle det nog vara bra att redan sova. Men tyvärr sitter jag ju framför datan, men jag har faktiskt pluggat massor + bakat.
Men GODNATT & DRÖMSÖTT sötnosar (: ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

bara så du vet så när jag trycker på bloglovin på dig så finns inte dina inlägg.. så jag ser nt när du uppdaterar..

2010-02-18 @ 07:38:56
URL: http://littlesandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0