GLAD ALLA♥♥DAG!

Har ni haft en bra alla hjärtans dag ? Det har jag i alla fall !
Började med att jag var på musikalträning, hur kul som helst :D
Innan jag åkte hem gick jag in på Cubus och köpte ny mascara.
Sen hann jag hem och bytade om innan hela min familj åkte in till stan
för vi skulle äta på Kina Restaurang.
(hur längesen som helst vi åt på restaurang tillsammans)
Och på vägen dit lämnade jag Alla Hjärtans Dag present till Sandra 
När jag kom hem möttesjag av en fin present som stod vid dörren,
och det var från sandragumman :)
Mamma bjöd på Vaniljhjärtan. MUMS. perfekt dag !

DAGEN I BILDER ISTÄLLET :




♥happy valentines day♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0