bästa dagen på länge !

Hej, ska snart gå och lägga mej för jag är jätte trött!
Vill bara säga att jag har haft den bästa dagen på länge idag :D
Var med Sandra, Astrid & Ida i malmö och gick på Entré och hade det
bäst och verkligen roligast ! Ällsskkaarr eerrr ttjjjeejjeerr, ni är så underbara ♥
Godnatt, så hörs vi nog imorgon igen?  Sovså gott & dröm sött, alla sötisar i Svergie  :)


Jag tog inte med min kamera (för vi åkte direkt efter skolan), men det gjorde sandra, så om hon är jättegullig så kanske hon kommer skicka lite bilder till mej? (a'  hoppas det ! isåfall kan jag lägga upp och visa er, lite av min dag


Kommentarer
Postat av: sandra

tack för dagen<3

2010-02-13 @ 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0