Skolfotot är här!

OCKSÅ ETTHUNDRA! hahah, ingen big deal men dethär är mitt 100inlägg :)
hihi, jag vet - inte alls mycket^^ men ändå!


Idag fick vi våra skolfoto! blev först jätteglad att det äntligen hade kommit!
men sen kom det tråkiga: bilden på mej... ja, jag sitter helt konstigt fram med huvudet & leendet=wird på det enskilda.
Sen gruppfotot ler jag jätte onaturligt! asså ja :( 
men jag tänkte ändå vara snäll och bjuda på bilder, snällt tycker jag.
Men skratta & mobba mej nu inte är ni snälla :) ♥



KOPIERA INGET! tack :)


(
www.rosahjaltar.se)

Kommentarer
Postat av: sandra

du blev ju visst bra ;) <3

2009-10-22 @ 07:34:31
URL: http://littlesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0