mjukglass på Entré? nej, tack

Hej allihopa! Idag har jag gjort något mer än att bara vara hemma i alla fall ;)
Åkte med mamma till Entré i malmö, har faktiskt aldrig varit där innan. Men personligen tyckte jag inte det var något som var speciellt extra bra där, jämfört med dem vanliga köpcentrummen jag brukar gå på..
Vi var lite trötta så vi gick och köpte en glass,
det var ingen god mjukglass asså :O

1. typ ingen vanilj smak
2. väldigt isig (och det ska vara mjukglass?!) 
3. Struten sprack direkt när jag tog den
4. Det rann hela tiden, så jag det droppade såklart på mina jeans :(
5. Och i&med den var så isig så var den helt stel och höll på att trilla av struten :O

nej där ska jag inte köpta glass mer, det var någon annorlunda kommer inte ihåg vad det hette?..

Men något som är ganska udda men häftigt är att dem har både
lekland, SF biosalong & bowlinghall!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV. Jo det kommer den, den kommer komma ut på DVD i Januari 2010 ;d xd

2009-10-29 @ 20:07:22
URL: http://saandrafoto.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A - fotoblogg.

svar: Åh, tack så mycket! :)

kramkram

2009-10-29 @ 20:34:36
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0