7minuters IKEA runda ;o

- Kom till IKEA i Malmö, 50% på hela lagret!

Det låter väl ändå ganska lockande? Det tyckte i alla fall jag och min mamma.
För IKEA i Malmö ska ju flytta nu till något annat stället i Malmö istället.
Så vi körde dit idag, när vi kom dit: NÄSTAN INGENTING kvar!
Sån besvikelse ska jag säga, en hel våning med ja, typ ingenting.
Den lagervåningen då?
Ja, där var väll ett och annat brunt paket. Men hur lätt är det att se vad man vill ha då?
Nej, så det var den kortaste IKEA rundan jag varit på, 7minuter tror jag det tog! (hehe, ja, jag tog tiden (A) ). 

Men det är väl så " Det kan ju inte både vara bra & billigt? "


(www.rosahjaltar.se)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för dina fina kommentarer! :D Du gör mig glader! :*



Jisses, jag förstår att allt var borta :O Synd!



Ha en underbar kommande vecka! Hoppas det är bra med dig :)

Puss & Kram

2009-10-19 @ 00:26:43
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Emelie

... Och JAAA, det är verkligen sjukt att det redan är så kallt och mörkt ute :O



Kram!

2009-10-19 @ 00:33:24
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0