ett litet smakprov :)

Ett smak prov ur en bit ur min berättelse som jag lämnade in i Svenska idag, hihi :)
Vet att författare inte är riktigt min sak, men vad tycker ni ändå? ;D ♥


Han går upp för trappan och in till sitt rum igen
 för att försöka att inte tänka på
 att det snart kan vara någon i hans hus.
När Pelle precis fått något annat att tänka på
 så ringde det på dörren igen. Pelle stelnade till.
 Han drog sig sakta ner för trappan
för att kolla om det var någon där denna gången.
Han blev mer och mer rädd,
hjärtat började slå allt fortare.
Jag smög mig sakta fram till
 fönstret i köket och tittade ut,
 han kände hur pulsen slog,
då ser han att det bara är...
och nu får ni inte veta mer!


(www.rosahjaltar.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0