Bowling med klassen!

Dagen har varit perfekt !
För idag bowlade vi med hela klassen på skoltid. överkul :D
Men man fick tyvärr inte välja vem man skulle spela med & på vilken bana.
Det blev jag och två killar i klassen, men det funkade bra det med.
Första serien gick verkligen än jättestor tummener!
Andra serien gick liite bättre
Tredje serien gick riktigt bra för att vara jag! :)
      
Sen åkte vi tåget tillbaka till skolan då vi hade en håltimme på 1,5 timme
så vi cyklade hem till Astrid och åt :)
Och när vi kom tillbaka var det fysik...SEN SLUT :D

Och när jag kom hem satte jag mej vid datan, och där sitter jag nu.
Ha Det Bra!
Puss På Er♥

Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A ♥

SVAR Neej som tur var hade knappt inga det!

2009-10-22 @ 15:57:03
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0