2009-10-25 16:00

Idag har jag och mamma varit riktigt duktiga och städat ett helt skåp fullt med saker! + en låda som också var full med saker! Så nu är det mycket lättare att hitta allt, toppen ! :)
Annars sitter jag bara här inne vid datan
- för detta urusla vädret :(
- men också för jag är vädligt glad över att det är lov en hel vecka till :D

Ni får gärna ge mej lite tips på vad man kan göra en dag som denna? ♥


- bara för jag tycker om att fota blommor & för att detta inlägget var så tråkigt


Kommentarer
Postat av: ida

fin bild :)

allt bra?

2009-10-25 @ 16:26:41
URL: http://idaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0