Underbar bild!

plankton_eating_fish.jpg image by black2widow
Jag sitter här med min biologibok, eller grejen är att jag inte har biologiboken här därför googlade jag på plankton ( vi ska skriva en egen faktabok om fanerogamer på biologin ) för jag kom inte riktigt ihåg om den var grön eller vad den var. Och då såg jag den här bilden, är den inte underbar?! tänk er att vara undervattnet och se detta och ta ett foto med sin undervattenskamera! lovely, vilken upplevelse! :D Jag får någon härlig känsla av den bilden. NÅGON SOM HÅLLER MED MEJ?

Jajadå, biologin kallar på mej :(
Puss&hej leverpastej ♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, självklart. =)

2009-11-11 @ 22:27:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: sandra

jag håller med dig :D<3

2009-11-12 @ 07:41:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0