Snälla hjälp mej!

Ja, jag kan erkänna. Jag är inte så jätteduktig att redigera min bloggs utseende, men jag tänkte byta header.
Jo jag klarade att få upp den! ;)
Men grejen är att hur fixar jag med storleken på den? för det blev inte alls fint!...
jag vet, jag ändrar ju weihgt & height och de, men då går bara bilden långt ut till höger, så då blir det ju inte alls bra då heller. Men jag behöll den uppe, för ni kanske kan hjälpa mej?
Var nu jättegulliga och hjälp mej som inte alls är så duktig på sånt här!

Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A ♥

SVAR Haha okej ^^



Grejen är att du måste fixa headern när du laddar upp den.. Ladda upp bilden med 800-900 i bredd ^^

2009-11-15 @ 12:30:05
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja han är himla söt! =)



Haha, nej det känns ju sådär. Men man måste ju nästan få inspireras av andra, svårt att komma på HELT nya ideér på egen hand. men det är klart, man blir ju lite sur ;) haha. Tack, vad söt du är! :D



Gå in på designadinblogg.se så blir du automatiskt KUNG på design :D Där står det precis hur du ska göra med bakgrunder och headers och sånt ^^ (it is reaaaaally good!)



Hoppas din helg varit kanoners!

Ha en trevlig kommande vecka!

Puss & Kram

2009-11-15 @ 22:32:11
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: S A N N E ♥

du får ladda upp den i större storlek tex 900 px :)

2009-11-19 @ 21:44:35
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0