Över 100 elever hemma i EN skola på EN dag!

Okej då, nu mår jag inte lika bra längre... Ja, jag tog ju vaccinsprutan igår.
Sent på kvällen började jag skaka i kroppen typ som rysningar men lite värre.
Och idag i skolan har jag varit: väldigt varm (där andra tycker det är kallt), haft ont i huvudet och varit väldigt trött! Sen ilband känns det som armen ska somna..Men annars är det bra ;D haha!
Hela skolan tog ju vaccinet på samma dag så idag var det ÖVER 100 elever som var sjuka/hemma från min skola idag! ojojoj, inte bra! vissa klasser var det bara ca 9elever i!
Hoppas det är lite fler friska människor imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0