Linda tippsar!


Jag vill verkligen tipsa om den här produkten. Dem flesta tonnåringar har väl lite eller stora problem med sina elaka finnar? Så därför vill jag hjälpa er med att tipsa om en produkt jag tycker ni ska använda!
Har precis börjat att använda den och jag känner redan lite resultat! Det är Clerasil Ultra Acne Clearing Scrub , det är en scrub man kan ta varje morgon och kväll om man vill. Det hjälper en att få bort död hud & orenheter och dessutom blir huden lenare! Så det är något jag rekommenderar starkt
till er som bara vill dööda och få bort era dumma finnar :)

Kommentarer
Postat av: JuliaD

ska du se idol i kväll?

2009-11-20 @ 19:04:39
URL: http://juliadagbok.blogg.se/
Postat av: S A N N E ♥

sv : jaa det gör dom faktiskt när man inte har massa prov för då sniglar veckan sig fram ! :p

2009-11-20 @ 19:08:48
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0