IDOL 2009!

Vem ska se Idol ikäll? :D  -Jag ska i alla fall!
Visste ni att Anders Bagge är sjuk ikväll och ersätts då av Ulf Ekberg. För Anders har "feber, illamående och något skumt med balanssinnet. Jag tror det är en vanlig, hederlig influensa, jag har i alla fall inte fått grisöron eller uppåtnäsa ännu." säger Anders själv till tv4.
Vi får väll se hur det blir med han Ulf? Vad tror ni, vad har ni hört om honom innan, vad är han för någon fillur?
Ulf Ekberg ersätter Anders Bagge Foto: Stella Pictures
Temat i kväll är topplista, vilket innebär att alla låtar vi kommer få se är sådana som på 2000-talet legat högt upp på topplistorna. Här är idolernas låtval och de som kommer framföras som duetter.
Dem som är kvar i idol som ni ska rösta på ikväll är...:


Jag har kopierat vissa saker från www.tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0