godnatt ♥

Sitter och tittar på "Vem kan slå Filip & Fredrik" haha, det är faktiskt ganska bra ;) brukar du se det?
Efter det är slut ska jag gå till mitt rum och ta fram kläderna till imorgon när det är skola igen...
Fick precis ett jätte gulligt sms av min gulliga Sandra! ♥
Oj nu håller min mobil på att bli urladdad, bäst jag laddar den innan jag går och lägger mej ikväll.
Usch, asså jag orkar verkligen inte gå upp 06:45 imorgon! Det är helt förtidigt för mej.
Jag måste bara berätta att jag tycker min bror är jätte duktig! :) jo för han simmar, och han är näst bäst i Skåne i 400m frisim sin åldersgrupp! Jätte duktig verkligen ♥
aja, nu får jag väl gå. Ha det så jättebra nu, Pussar & Kramar!

Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A ♥

SVAR så lite så :)

2009-11-16 @ 18:03:51
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0