Godmorgon, dags för skola..

Ojdå, det här inlägget klyddade visst imorse. Så nu får ni ett morgon inlägg bara för det, haha ^^ ;)

Godmorgon Sverige! ;) sovit gott i natt? ja, har haft en bra, sovig natt haha. Men snart blir det ju skolan, första lektionen är musik. Kanske får tillbaka vårt prov som vi gjorde förra veckan? hoppas det gick bra!
Förresten så kommer jag nog inte höra av mej förrän ikväll, för jag ska va med sandra efter skolan.

Det är såhär jag ser ut på morgnarna oftast, min stora vita vinterjacka, rosa halsduk & min bruna skolväska :)
C ja l-8-er!

Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A ♥

SVAR Hahaha :) lätt att prata lite för mycket ^^

2009-11-16 @ 18:49:41
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0