Kamera hjälp, tack!

(Förlåt, jag vet jag har skrivit om det förr! men jag behöver verkligen era råd!)

Jo, i går så var jag och tittade på långzoomare som jag vill köpa. Men där är ju fööör många att välja på! haha, jag kan ju inte bestämma mej. Men jag har kommit fram till 3 stycken olika: En Kanon, en Nikon & en Canon. Dem är ganska likvärdiga i både pris och funktion, men det är klart lite som skiljer.

1. KODAK Z980: 3690Kr., 12mpx, 4*AA batterier, löstagbart vertikalgrepp, 24* optisk zoom, 1cm mackro


2. NIKON P90: 3790Kr. , 12.1mpx, EN-EL5 batteri, vinklingsbar display (upp & ner),
24*optisk zoom, 1cm mackro


3. CANON SX20 IS: 3990Kr. , 12.1 mpx, 4*AA batterier, vinklingsbar display (på alla håll typ), 20*optisk zoom, 0cm mackro

Så snälla nu får ni hjälpa mej! Tipsa mej om vilken, och gärna varför! :)
Om ni vill läsa mer om kamerorna gå bara in på www.netonnet.se där finns alla kamerorna till dem bästa priserna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0