Svar till anonym:



Jag ville bara ha chansen att svara på detta. Och i och med du valde att vara anonym så ger jag mitt svar här till alla:
Ja, jag förstår och håller helt med dej! absolut, vi ska vara jätte tacksamma att vi bor i det land vi gör med vår sjukvård. Och att dem ger ut GRATIS vaccin till alla! det är ju hur bra som helst! absolut.
Men du måste också förstå att om någon innom din släkt dog i svininfluensan antagligen tack vara sjukvårdens fel. Hade han kommit in på sjukhuset när han först bad om det, hade han antagligen överlevt. Men nu dog han, och finns nu längre inte här med oss. Och det är antagligen lite pågrund av sjukvårdens fel. Men javisst, det är 1 fall av alla dem har rädda möjligtvis?
men min släkt, min reaktion.


Kommentarer
Postat av: sandra

dummaste kommentaren jag har hört! :O

2009-11-22 @ 10:33:19
Postat av: Sandra

SV: Ja den var riktigt läskig, haha då måste din kompis ha varit riktigt rädd! :P

2009-11-22 @ 11:55:27
URL: http://saandrafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0