Ska lärare vara så? :O

HATAR HAN! JAG BARA HATAR HAN! nej, nu ska jag förklara.
Jo, det är en lärare som min klass har väldigt många timmar i veckan. Han är gammal och helt OFF i huvudet verkligen! Jo här är några exempel:
  • Ger mej två poäng mindre än vad jag ska ha på ett prov.
  • Ger min kompis två extra poäng på ett prov.
  • Skriker & skäller ALLTID
  • Jag räcker upp hande länge för att få hjälp, sen räcker min kompis upp handen och får hjälp direkt.
  • SKRIKER detta: "SNART FÅR JAG ETT UTBROTT!!!!" (man bara, det har du nog redan va?)
  • Vi säger att vi inte fattar det han går egenom och han säger då: "nä, då får ni läsa i böckerna själva nu, och ja i fortsättnings också. Och ja, ni ska ju snart ha ett prov på detta." HALLÅ?!, vad tror han att vi ska fatta sånt själv, genom att läsa i boken varje lektion?
  • Vi är på sida 28 när en annan klass med samma bok är på sida 6. Och största delen av klassen förstår INGENTING av NÅGONTING.
  • Får varannat tal i läxa, bara för att varje vecka.
  • Säger "schh, schh, schhh" verkligen hela tiden! (har du ticks eller?)
  • Han stället frågor, som han svarar på själv.
  • Han fyller 65 i år, men tänker inte gå i pension...
  • Men han sa typ idag, att han inte ville ha oss nästa år. (skulle det vara ett hot? som om vi vill ha dej?)

Jo som ni ser listan kan göras lång och längre! Inte bra det, massor av negativa punkter på EN lärare på EN termin!
Jag var bara tvungen att skriva detta kände jag!
Men jag hatar faktiskt inte alla, för
 ♥  Jag älskar miin Sandra, som är den snällaste, sötaste, underbaraste och mest korkade personen jag vet :D ♥
Gå in på henne blogg vettja ;) http://littlesandra.blogg.se
Kolla så söt hon är!
                              


Kommentarer
Postat av: Anonym

awuuee linda (a)<3

2009-11-12 @ 19:27:46
Postat av: sandra

awuuee linda (a)<3

2009-11-12 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0