09-11-25. Mindre än 1 månad kvar till Julafton!

Nu ska jag gå ut med mina söta vovve, men det är helt mörkt och blött ute så det är inget jag längtar efter.. aja, men det är sånt som måste göras. För ungefär 1.5 timme sen kom jag hem från Tjejgruppen, som var sista gången denna terminen. Förutom lucian :)
Sen när jag kommer in så hinner det nog inte heller bli så mycket bloggande, för då kommer läxorna...
Usch, läxor gillas inte! Skola-arbete hör hemma i skolan, och ska stanna där. Inte ta med det hem också! ;o
Tänkte visa er en fin bild på Ludde min hund ♥


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

aw tack! :D

2009-11-25 @ 20:03:32
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0