09-11-06

Nu är det spännande, vem som åker ut ur idol idag fredagen den 6 November 2009! Nu kommer resultatet! ahh, haha! :P
Vem vill/tror du ska åka ut? Jag tycker Rabih eller Eddie ska åka.
 - Hahah! Precis vad juryn sa också xD coolt ;) inte ofta jag håller med juryn men tydligen idag.  

Men jag håller in med killarna i juryn när det gäller Tove, jag tycker som Laila att hon är hel grym!
Men lade ni märke till att hon inte satt i soffan där bak sen när dem andra sjöng och kom ut i det rummet? Jag undrar varför? Jag såg att hon inte alls blev glad och så av kritiken, men varför satt hon inte där i soffan? :(

Men nu är det reklam IGEN inte lite ofta det är reklam va? Så nu pratar jag med Emelie och min klasskompis Melissa som retar mej x) <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Heeej

Tack för din fina kommentar =)

Ja tove är skitduktig!!!

Vilken vändning idol tog ikväll, va helt säker på att eddie skulle åka ut för rabih verkar ju vara den med mest fans, men så var det tydligen inte!

Jag tycker Reza, Erik och Calle var riktigt duktiga idag =) och självklart tove...

2009-11-06 @ 23:59:47
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A - fotoblogg.

svar: joo, jag skulle också vilja ha ettt långt smalt :/ men vi är så många på våranskola, så vi får inte platts med hela. :)

kram!

2009-11-07 @ 10:58:21
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0