- snabbare än vi någonsin har cyklat utan ett ända tramptag

hahhahahaahhahaa, herrejisses vad jag skrattade så jag inte fick någon luft! xD
hahaha, jo det var så, haha, nej förlåt.
Jo, när jag, Hanna & Sandra cyklade hem så var det riktigt oväder! Det regnade och blåste som bara den (stormvarning så ni kan tänka er). Och vi hade den turen att ha vinde precis på rätt håll! helt perfekt ju, inte roligt att ha den i motvind kan jag tänka mej ;p  Men sen kom det, på en sträcka på ca 100m vi FLÖG FRAM, okej inte flög i luften, men jädrans vad det gick snabbt! Vi tog inte ett endast tramptag och vinden bara tog oss i ryggen och vi fick sån fart alla 3! och det var lixom ingen "glidar fart" att vi tog oss fram med hjälp av vinden, utan snabbare än vi någonsin har cyklat utan ett ända tramptag! Det var så jädrans kul asså! xD

Sandra håller du med om att det var den bästa cykelturen någonsin?^^


(okejdå, överdriven bild..men nästan! :p)

Kommentarer
Postat av: sandra

jadu :-)!!

2009-11-18 @ 21:09:20
URL: http://littlesandra.blogg.se/
Postat av: shamiiii

diggar headern XD

2009-11-19 @ 15:12:59
URL: http://shamiiiishamiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0