MIN NYA KAMERA! =)

Ända sen fredags morse till Tisdag vid ca 12.00 tiden har jag varit med sandra non stop! Love you girl :)

Nu har jag äntligen valt en kamera, och köpte den! Det blev en långzoomare, Canon Power Shot SX20 IS
har ju bara haft den några timmar, men änsålänge älskar jag den :D
Men bilderna blir väl bättre med tiden när man lär sej, men här får ni se lite bilder jag bara tog ikväll, utan större ansträngning :)

Tänk på att alla bilderna är tagna innomhud & det var mörkt ute och ganska mörkt inne.





Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

allt bra? :)

2009-12-23 @ 14:01:36
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0