09-08-04

Vad tycks om håret? :) Jag tror jag har kommit fram till att jag trivs bättre i blont men det här är också helt okej.
Imorgon åker jag till min kusin och ska sova där till på torsdag, så jag får se hur det blir med bloggandet då.. Hennes familj har precis gjort en nergrävd pool så vi håller tummarna för vädret så vi kan bada! :D

Dagens outfit:
Svart linne från Gina Tricot
Randig långärmad från Gina Tricot
Svarta short från H&M
Svart hund som jag tyvärr har det sista exemplaret av,försök du men du kommer aldrig hitta en likadan huns som min!<3

Kommentarer
Postat av: magdalena

du var jättefin i håret! dock tror jag att du passar bättre i blont :)

2009-08-06 @ 17:20:16
Postat av: Anonym

svar: hehe, tack för dina tips :) håll utkik :)

2009-08-06 @ 20:18:22
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0