avklarat, förlåt, reklamjobb, smsbomd

Tredje skoldagen avklarad och första helgen är kommen efter man börjat skolan. Tycker faktiskt dem här tre dagarna har gått riktigt fort ^^ På 3 dagar har vi redan haft två läxor, och totalt fått 4 läxor men två till nästa vecka då. Tycker det är sjukt xD Men annars har det väll bara gått  bra! (y) Om det kommer bli färre inlägg nu, får ni ursäkta men skolan tar ju rätt mycket tid från en, och sen när min dans börjar blir det ännu färre inlägg antagligen...Men jag satsar på helgerna då!  Men jag hoppas verkligen att ni inte tröttnar på mej och min blogg utan fortsätter att gå in och kolla här, jag blir så ledsen när min statistik går ner, så nu får ni göra mej glada istället :)

Min bror jobbar med att vika och dela ut reklam ni vet (det många gör när dom är 13-15 typ). Och denna helgen kunde han inte göra det, så då frågade han mej om jag ville ta över sålänge. Så tänkte jag varför inte? För jag ska nog ändå inte göra så mycket den här helgen, + att sandra är på kampingsemester över helgen i Ystad :/
Så just nu bombar vi varandra med sms! :D Så då tjänar jag 243kr, alltid något :D Så ska väll snart gå och vika det så det är klart till på Söndag då man ska dela ut det. Hoppas ni orkat läsa allt, puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: *Em

Allt bra? :)

2009-08-21 @ 19:48:47
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: ellen :) men jag är ikke söööt! :o

jag delar också ut reklam :D:D:D:D:D:D:D:D

2009-08-22 @ 19:25:38
URL: http://sspegelbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0