Plötsligt så händer det...

Vet ni om att alla 50-öringar kommer att vara helt ogiltliga snart? Annars vet ni det nu i alla fall! Jag har inte riktigt koll på när det är, men det är i år i alla fall. Så jag samlade ihop alla mina 50-öringar och det slutade på att jag hade 35kr. Så tänkte jag, jag har ju aldrig brytt mej om dom här 50-öringarna, så varför göra det nu? Jag tog en chansning och köpte lotter för pengarna. Jag köpte en tianlott och en Triss. Och jag som aldrig vinner annars blev överlycklig när jag vann mina 75kr på Trisslotten! Inte mycket men ett byte från 35kr till 75kr tyckte jag var ganska bra ;)

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Jaså? vad kul! Tackar så mycket :-) Jätte fin blogg du hade med!

2009-08-02 @ 17:09:08
URL: http://gabbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du sötis? :)
Vill du va kvar på min blogg?

Din Mail skriver du här: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Skriv gärna till mej här!:

Trackback
RSS 2.0